MYSTÉRIUM ODPUSTENIA

V tomto blogu vám odovzdám moje skúsenosti s MYSTÉRIOM ODPUSTENIA😊 V rámci mojej Transformácie som viac krát bola v situácii, keď som sa cítila ako v pasci. Nič nefungovalo tak, ako som chcela. Akoby som stála a nevedela som sa pohnúť. Akoby ma nejaké neviditeľné väzby, putá, laná držali a nedovolili mi ísť ďalej.😊 
To sú presne chvíle, keď už viem, že sa musím zastaviť a pozrieť sa dnu do seba, čo je potrebné odstrihnúť, a nahradiť, vyčistiť, pochopiť, od akých situácií, programov, blokov, vzťahov je potrebné sa očistiť aby som mohla kráčať ďalej.😊
Najúčinnejší SPÔSOB OSLOBODENIA sa z deštrukčných väzieb, pút a lán je ODPUSTENIE. Je najúčinnejší ale aj najťažší spôsob.😊 Najťažší v tom, že je potrebné srdcom 💜," tak naozaj", úprimne, cítiť, že odpúšťam! Nedá sa to len rozumovo prežiť v myšlienkach a odrapkať nejaké naučené formulky alebo motlitby. Tak to nefunguje. Jedine pravý cit odpustenia a pokánia okamžite spáli nefunkčné väzby a vy môžete slobodne dýchať a lietať!😊
Na začiatku mojej Transformácie som mala so sebou veľmi veľa práce.😊😊😊 Bola to nekonečná práca čistenia vrstiev a nánosov špiny v mojom podvedomí. Keď som zvládla jednu vrstvu, ukázali sa ďalšie a ďalšie😊Ako keď šúpete cibuľu.😊 Proces ODPÚŠŤANIA a OČISŤOVANIA sa, som v podstate robila neustále. Aj teraz to robím, ale je to už iné, jdnoduchšie a ľahšie.😊

Podelím sa s vami o jeden z najsilnejších zážitkov môjho Transformačného vývoja. Bol to OSLOBODZUJÚCI A UZDRAVUJÚCI PROCES CEZ ODPUSTENIE.😊 Stalo sa to pred pár rokmi.😊 Roky predtým som sa vedome čistila a odstrihávala laná, aby som mohla stúpať vyššie. Darilo sa!😊 Keď už som si naivne myslela, že mám väčší kus cesty za sebou, zrazu šupa! Zrazu na ceste obrovská skala, ktorá sa nedala obísť. Skala, priam obrovský balvan v mojej duši. Vôbec som netušila, že existuje! Postupným zbavovaním sa emočných nánosov v mojom podvedomí sa ale ukázal. Presne vtedy, keď som už bola PRIPRAVENÁ ho spracovať! Veľká vec! Veľký emočný blok z detstva.😊 O tom som viac písala tu
Celé sa to navonok spustilo ALERGIOU. Brutálny priebeh.😊 Zrazu! Nikdy pred tým som alergiu nemala. 😊Jedno marcové ráno som vstala s tým, že ma divne svbeli oči. Cítila som, že ich mám opuchnuté, tak som šla do kúpelne, pozrieť sa do zrkadla. To bol pohľad!!! Opuchnuté ľavé oko a ten opuch bol ako spálenina. Vytekala z neho tekutina. No celé zle!😊 Bolo to na hornom a aj dolnom viečku. Svrbelo a pálilo to zároveň. Pohnúť sa z domu? To sa nedalo. Pohľad na moju tvár bol dosť žalostný. Bola som celá zdeformovaná a ubolená. Takto nejako sa začal príbeh s alergiou na mojich očiach. 😊   
Od emočnej AKCIE, ktorá vyvolala v mojom fyzickom tele REAKCIU, po proces POCHOPENIA A ODPUSTENIA prešlo presne 9 mesiacov.  9 mesiacov odstraňovania obrovského balvana!😊 9 mesiacov bolesti, utrpenia, sebapoznávania, práca s egom, beznádej, sebaľútosť, strach. Tých 9 mesiacov mi dalo veľké POZNANIE. Od začiatku som vedela, že PRÍČINA porušenia rovnováhy zdravia môjho fyzického tela je vo mne, v mojom myšlienkovom a emocionálnom tele. 😊 Vedela som, že tak ako to prišlo, to aj odíde! Začala som príčinu hľadať. Samozrejme, že k lekárovi som nešla. Rozhodla som sa, že sa vyliečim sama. A začala som sa pozorovať. Svoje myšlienky, pocity, komunikáciu, skutky a aj stravu. 
Alergia sa prejavovala nárazovo. Zrazu prišla, napuchlo mi jedno oko, potom to už prešlo aj na druhé oko, alergické popáleniny na očiach a za tri dni to zmizlo. Tie tri dni boli veľmi zlé.😊 Musela som rušiť mítingy, termíny, v mojom živote znikal chaos. Moja psychika bola na bode mrazu.😊 Cítila som sa škaredá a negatívne myšlienky stále dobŕdzali. Dlho som nevedela prísť na príčinu. Takto sa to opakovalo od marca do júla. V júly sa k tomu pridal totálny kolabs krížovej chrbtice. Seklo ma tak, že môj muž zavolal záchranku. Po 2 hodinách infúzie ma ešte v horšom stave pustili domov.😊 V bolesti a na tabletkách s alergiou na očiach som bola niekoľko týždňov. Tento stav trval do septembra!😊 
Moje prefíkané Ego mi dlho zakrývalo oči a nevedela som na príčinu prísť. Pri tom bola do očí bijúca! Čo sa stalo? Čo vyvolalo reakciu? Aká akcia v mojom jemnohmotnom svete spôsobila tento prejav alergie v hrubohmotnom svete? 😊 
Skladala som si súvislosti, meditovala som a žiadala anjelov o pomoc, šla som spätne po niti prvého prejavu alergie v čase, analyzovala som svoje myšlienky a pocity pred tým, bola som na regrese, bola som na sedení intolerancie potravín, kde som zistila , že moja pravá nadoblička nevie zmetabolizovať pšenicu a tá na fyzickej úrovni vyvolá alergickú reakciu na očiach.😊 Moje oslané obličky a nadobličky zapríčinili úbytok energie v prvej, druhej a tretej čakre, preto, presne na úrovni krížovej chrbtice ma aj seklo.😊 Pšenicu som vylúčila z jedálnička, ale vedela som, že aj to bol len fyzický prejav môjho vnútra.😊  Hľadala som ďalej! Našla som súvislosť OČI - OBLIČKY, VIEČKA - NADOBLIČKY, PÁROVÝ ORGÁN - VZŤAHY,  začala som analyzovať moje vzťahy, šla som na regresné sedenie a nakoniec sa mi kúsky skladačky poskladali do jedného obrazu!!! Príčinu som zbadala! 😊 Dokonca som ju počas tých 9 mesiacov aj pár krát odhalila ale moje EGO robilo svoju robotu poriadne. Nechcelo pripustiť, že toto je ono! A tak ma niekoľko krát hodilo na falošnú stopu!😊 
Čo sa vlastne stalo?
PRÍČINA vznikla veľmi nenápadne. Presne 3 mesiace pred prvým prejavom alergie, v januári mi zavolal môj otec. Milujem ho, je to skvelý  človek.  Je to ale zároveň môj brúsny kameň a môžem povedať, že on BOL jediný človek na svete, ktorý ma vedel vytočiť do vývrtky neskutočných rozmerov. On bol v tom čase barometrom môjho zvládania hnevu.😊  Pri ňom som sa testovala ako viem  ovládnuť moje emócie.😊  Jeden jeho telefonát a JEDNA OTÁZKA ma rozčertila do nepríčetnosti. Bol to štartér! Zrkadlenie ! S hnevom som mu položila telefón. Odštartovalo to 3 mesačné odmietanie komunikácie z oboch strán, takzvanú "tichú domácnosť" navonok ale v mojom vnútri to bolo denno denné emočné peklo - rozoberanie jeho osobnosti, šla som v sebe až do mojich detských liet a všetky "krivdy a viny" na mne "spáchané" som znovu prežívala, vracala som sa do minulosti, cítila som sa z jeho strany nedocenená, nikdy nepochválená, bez prejavov lásky, cítila som sebaľútoť a odsudzovala som ho za jeho správanie ku mne, keď som bola dieťa, šprtala som sa v starých ranách, po mame sme si posielali odkazy, moje emócie boli v samodeštrukčnej špirále.😊 😊 😊  
A o 3 mesiace BUM! Šupa, VÝSTRAŽNÁ KONTROLKA! Alergia na očiach. Nedalo si to nevšimnúť, nedalo sa to neriešiť. BOLO TO NA OČIACH. Aj príčina bola na očiach. Balvan - moje emočné bloky z detstva sa ukázali v plnej paráde!😊 Moja duša sa ich už potrebovala "zbaviť", tak mi ich pekne strčila pred oči.😊 O tom som viac písala tu.
Príčinou bol môj vzťah: JA a môj OTEC.😊 Nebola to jeho chyba, ani vina, ani nič také.😊 Časť mojej osobnosti sa akoby zasekla v mojom detstve. Bolo to MOJE vnímanie nášho vzťahu. Môj otec ma miluje a vždy bol na 100% pri mne. Je to ale veľmi silná osobnosť a je vždy presvedčený o svojej pravde, zvyknutý rozhodovať. A ako dieťa som na mojej vtedajšej mentálnej a emočnej úrovni nevedela dobre spracovať niektoré jeho prejavy, skutky a slová.😊  Z toho som si JA SAMA v podvedomí vytvorila emočné bloky a programy! 😊 To nebola jeho vina, ani jeho chyba, ani jeho vôľa mi narobiť emočné bloky. Tie si každý z nás robíme sami. Moje bloky z detstva boli veľmi hlboko zakorenené a žili si so mnou svoj život. Ovplyvňovali ma a robili si so mnou čo chceli. Až prišiel čas a JA SOM ICH ZBADALA! Presne cez túto situáciu s mojim otcom. 😊 Zrazu som ich videla. Prišiel čas na ich Transformáciu, odseknutie, spálenie a oslobodenie sa! Nájdením príčiny cez bolesť a utrpenie, som zároveň aj dozrela k jej odstráneniu. Bola som pripravená!😊 

Urobila som POSVÄTNÝ RITUÁL ODPUSTENIA pre moju DUŠU.😊  Tá chvíla, keď som sa ROZHODLA OSLOBODIŤ bola pre mňa posvätná. Je to ako oslava odchodu okupanta a otrokára. Cítila som sa akoby som zvládla najväčšiu skúšku môjho života.😊 ODPUSTENIE! Ja osobne rituály milujem. Cítim v nich zámer a silu Vesmíru, láskavý dotyk Boha, svetlo, pomoc anjelských hierarchií a moju vôľu v jednej harmónii.😊 

Na druhý deň po rituáli alergia ustúpila, do 3 dní úplne zmyzla a už nikdy sa nevrátila! Nebol dôvod. PRÍČINA BOLA ODSTRÁNENÁ😊 Pretransformovala som ju na Lásku.😊 A pšenicu v rôznych podobách môžem jesť kedy chcem a koľko chcem. Moje obličky a nadobličky sú zdravé a fungujú ako švajčiarske hodinky!😊  
Milujem svojho otca a som mu veľmi vďačná za každú situáciu, každú sekundu nášho spoločného života. Náš vzťah sa odvtedy rapídne zmenil k lepšiemu. Ja som sa zmenila! Zmenila som MÔJ POSTOJ! 😊 Už ho nevnímam cez okuliare mojich detských drám ale ako bytosť svetla, ktorú som si pritiahla a vybrala za svojho otca.😊 O tom som viac písala tu

Pochopila som, že odpustiť RODIČOM je veľmi dôležitý krok v rámci Transformácie. Sú to okovy, ktoré nás brzdia. Preto vám tak podrobne opisujem celý proces. Osloboďte sa, naplnte sa Vďačnosťou a Láskou ku každej bytosti, ktorá bola podnetom na to, aby ste sa zmenili! 😊 Nech sú to rodičia ale aj ktokoľvek iný. Teraz vám odovzdám rituál odpustenia, ako návod v rámci vašej dennodennej práce na sebe.😊 


Rituál ODPUSTENIA robím takto
Štyri sviečky položím na zem akoby do kruhu alebo do kríža. Sadnem si do stredu. Jednu mám pred sebou, 2 vedľa seba - po ľavej a pravej strane, jednu za sebou. Už pri zapaľovaní sviečok je dôležitá vnútorná nálada duše.😊 Pri zapaľovaní každej sviečky poviem formulku, ktorú zároveň precítim: "Toto svetlo zapaľujem tebe Bože." 
Keď sú zapálené všetky 4 sviečky, hlbokým meditačným dýchaním sa uvolním. Zároveň si predstavujem ako zhora, od Boha (z Vesmíru, zo Zdroja ako kto chce) na mňa zostupuje žiariaci biely stĺp svetla, vchádza do mňa cez 7. čakru (vrchol hlavy) a postupuje po chrbtici prechádza všetkými čakrami až dole k nohám. Postupne sa celá obalím žiariacim svetlom. Je dôležité povedať ZÁMER rituálu, jeho cieľ. Nech všetky bytosti svetla vedia, čo chcete. 😊 Poviem:"Pane Bože prosím, vojdi do mňa. Prosím ťa o ochranu a vedenie počas tohoto rituálu odpustenia. Mojím zámerom je oslobodiť sa od .............................(vymenujete všetko, čo chcete rozpustiť, zmeniť ...) Ďakujem. Nech bude nie tak ako JA chcem, ale ako ty chceš Bože. Amen Amen Amen." Toto je základná veta ale tu sa podľa potreby a precítenia s Bohom rozprávam viac...😊

Odpustenie nefunguje na rozumovej úrovni. Zázrak sa udeje len ak ho precítite vôľou a srdcom. ODPUSTENIE robím na TROCH ÚROVNIACH.😊 

JA a ČLOVEK    HORIZONTÁLNA ÚROVEŇ 
JA a BOH          VERTIKÁLNA ÚROVEŇ
JA a JA             STRED KRÍŽA tam, kde sa verikálna a horizontálna úroveň pretne - predstavte si kríž a v bode prekrytia línií SRDCE KRÍŽA

Ako prvú začínam čistiť horizontálnu úroveň. JA a ČLOVEK (tá osoba, ktorej odpúšťam a ktorú prosím o odpustenie, môže to byť aj zviera, rastlina, minerál, akákoľvek bytosť ) - energetickú väzbu potrebujeme vyčistiľ smerom odo mňa k nemu ale aj od neho ku mne.😊 "ODPUSŤ MI PROSÍM ŤA ............ (meno človeka), že som bola na mojej vtedajšej úrovni myslenia a cítenia príčinou nerovnováhy v našom vzťahu, že som zapríčinila (vymenujete všetko konkrétne, čo chcete aby vám bolo odpustené) hnev, pocity viny, ľútosť a negatívne emócie u teba aj u mňa. Odpusť mi prosím moju nevedomosť a nemúdrosť. . Aj ja odpúšťam tebe. MILUJEM ŤA. ĎAKUJEM." 😊... Každé slovo musí vo vás žiť a srdce ho musí cítiť.😊 Ak to urobíte správne, zacítite to na svojom dychu, na uvolňujúcej sa energii v oblasti srdca, budete plakať očistnými slzami...Vaše vibrácie sa zmenia.😊

Pokračujem VERTIKÁLNOU ÚROVŇOU JA a BOH. Energetickú väzbu čistím smerom k Bohu. "Odpusť mi Bože, že som (vymenujete konkrétne ...) bola príčinou hnevu, pocitov ľútosti a viny, že som zapríčinila nerovnováhu a posilnila zlo. Na vtedajšej mojej úrovni myslenia a cítenia som si toho nebola vedomá. Dnes to už viem. Poučila som sa a mám POZNANIE. Odpusť mi pane Bože. Vstúp do mňa a naplň ma tvojím božím svetlom. Milujem ťa. Ďakujem. Nech bude nie tak ako ja chcem ale ako ty chceš Bože. Amen Amen Amen." 😊
Ak to urobíte správne, zacítite to na svojom dychu, na uvolňujúcej sa energii v oblasti srdca, budete plakať očistnými slzami...Vaše vibrácie sa zmenia.😊

Posledný krok je ODPUSTENIE SEBE. 
Tu je dôležité si najskôr úprimne priznať chybu.😊  Aj keď vás EGO bude presviedčať o opaku. Ego bude tvrdiť, že ten druhý je príčinou, že to nie vy! Ale vy nepoznáte svoje karmické väzby, nevidíte druhému do hlavy a nepoznáte jeho životný plán. Čo ak to, čo sa vám stalo, je len následok vašich predchádzajúcich činov z predchádzajúcich životov? Vesmír pozná len jediný stav. A to je ROVNOVÁHA. Dáš - Dostaneš. A VESMÍRNE ZÁKONY nám jasne dávajú pravidlá hry. O tom som písala tu.

"JA ...... (poviete svoje meno) si Odpúšťam moju nevedomosť, odpúšťam si, že som bola príčinou nerovnováhy a posilnila som zlo, Odpúšťam si, že som bola príčinou vzniku hnevu, zúrivosti, výčitiek, posudzovania a hodnotenia, odpúšťam si, že som bola príčinou pocitov ľútosti a ostatných negatívnych emócií v mojej duši a v duši iného človeka. Odpúšťam si moje pochybenie. Odpúšťam si a napĺňam túto situáciu v minulosti Svetlom, Pochopením, Poznaním a Láskou. Ďakujem. Amen."..... čokoľvek vás napadne, dajte to tam... hlavne to musí byť úprimné, precítené, srdečné, svetlé... Nechajte sa viesť svojou intuíciou. Ja na záver vždy poďakujem bytostiam svetla, môjmu anjelovi strážnemu a celému Vesmíru. Naplním sa VĎAČNOSŤOU a ešte chvíľku v tichu vnímam nádherné energie očistného procesu. Sviečky nechám celé dohorieť. 
Ak to urobíte správne, zacítite to na svojom dychu, na uvolňujúcej sa energii v oblasti srdca, budete mať pokory, vďačnosti, budete plakať očistnými slzami...Vaše vibrácie sa zmenia. Zažijete blažený pocit MYSTÉRIA ODPUSTENIA.😊

Odpustenie je najsilnejšia sila oslobodenia sa od väzieb, ktoré nás otročia. Otročia nás tým, že nám stále točia myšlienky a emócie dookola o tej situácii alebo osobe ako na kolotoči.😊 Nevieme prestať na to myslieť, máme pri pomyslení na niekoho alebo niečo zlé pocity... Tým, že neustále vo svojom vnútri niečo "riešime" a ešte o tom aj rozprávame iným, tak to posilňujeme a zlo sa zväčšuje a rastie! Vesmírny zákon hovorí, že každá myšlienka a emócia sa chce zrealizovať v hmote. 😊 Pozitívna a aj negatívna. Negatívna sa realizuje cez zdravie, rozbitiím, pokazením a zničením rôznych predmetov, úmrtím domáceho zvieratka, nerovnováhou živlov - potopa, požiar a podobne. Náhoda neexistuje a nič sa nedeje len tak!😊 Odpúťajte a budete slobodní, šťastní a hlavne zdraví.😊 O tom som viac písala tu

Nedávno som šla autom a oproti mňa šiel cyklista. V mojom pruhu stálo auto a tak som zastala za ním, že počkám, kým cyklista prejde. Udialo sa to rýchlo a on vo svojom Matrixe O tom som viac písala tu  mal predstavu, že som ho ohrozila a tak mi začal nadávať... Mala som na aute otvorenú strechu a všetko som si pekne vypočula. Nadávať vedel poriadne! Fuuuu...😊 Ešte pred pár rokmi, by som mu odpapuľovala a zanadávali by sme si spolu, potom by šiel každý svojou cestou a ešte by som na to myslela tri dni aký to bol blbec. No a každému by som to samozrejme porozprávala.😊 Totálny výcuc energie! Niekde by sa to vybilo. O tom so viac písala tu Napríklad by sa mi pokazila práčka, dostala by som defekt, rozbila tanier a podobne. Ale teraz som reagovala vedome. Usmievala som sa a v duchu som mu zaželala pekný deň plný radosti a bez strachu z ohrozenia. Poprosila som ho o odpustenie, že som zapríčinila jeho strach o život. Popriala som mu príjemnú jazdu. A už som na neho nemyslela. Nevytvorila som si z tejto situácie žiadnu vlastnú drámu. Bola som čistá. A ak ten pán na bicykli mal ešte nejaké negatívne emócie, nedostali sa ku mne, lebo som našu väzbu ihneď zrušila rituálom odpustenia. Teraz je to pre mňa taká hra. Hra s Egom. Jasné, že prvé 3 sekundy ma napadlo, že mu tiež niečo "pekné" poviem ale hneď som sa napojila na svetlo, pokoj, radosť, intuíciu, dobro, múdrosť, poznanie a v tejto sfére už Ego nemá nado mnou moc. A tak odpúšťam a prosím o odpustenie. 😊


S Láskou Andrea 💜