ZÁZRAK PRAVIDELNOSTI

Počas mojej transformácie som mala obrovskú túžbu po informáciách! Moja duša chcela vedieť a poznať. A tak som si pritiahla do života skvelých ľudí, skvelých mentorov, kaučov, liečiteľov, navštevovala som úžasné motivačné prednášky a kurzy, po ktorých som chvíľu lietala v oblakoch a verila, že zmením celý svet! 😊😊😊
Čítala som naozaj veľmi veľa motivačnej a ezoterickej literatúry. Vytúžené informácie sa na mňa len tak lepili z každej strany. Bola som nadšená a šťastná, že mám informácie, že mi začína všetko dávať zmysel a inak chápem veci ! Nádherné obdobie sladkého zberu informácií. 
Ale...
Niečo mi na tom nesedelo. Moje srdce sa mi zdalo akési smutné a tiché. Prečo bolo moje srdce smutné, keď moja hlava bola šťastná? Veľmi ľahká odpoveď! Informácie zostali len na úrovni myšlienok a chvíľkového pocitu šťastia  ale postupne to nádherné opojenie vyprchalo. Vedela som prečo.😊 Bola som v pasci! Zabudla som totiž urobiť s informáciami ďalší dôležitý krok. Začať ich žiť, začať nimi naozaj žiť, uchopiť ich , ukotviť ich a vedome začať transformovať moju osobnosť! Čo tým myslím? 
Na prednáškach a v knihách sa dočítate, že máte pozitívne myslieť, ovládať svoje emócie, dozviete sa aj rôzne techniky na ovládanie mysle a hlavne, že sa musíte zmeniť. ALE AKO ?
No a ja som vedela všetko, čo moja duša potrebovala vedieť, len som to v bežnom živote nevedela použiť. 
Rozprávať o tom? Jáááj, to áno.😊 Žiť tým, nie. Rozprávať o pozitívnom myslení som vedela úžasne, aj o technikách ovládania mysle a transformácii emócií. Ale keď som prišla domov a moje dieťa rozsypalo na čerstvo povysávaný krásny modrý koberec pukance, alebo mi otec povedal niečo, čo sa môjmu EGU nepáčilo, z anjela sa stal démon hnevu a sebaľútosti. Preto bolo moje srdce smutné.😊😊😊
Ale zbadala so to! Cítila som to! Už vtedy som mala potrebu byť sama so sebou a v týchto vzácnych chvíľach ticha som srdce počula plakať. Silný zážitok. Transformačný! Vedela som, že musím začať! Pretvárať seba, cítiť šťastné srdce a harmóniu medzi ním a hlavou. 
Poviem vám AKO som svoju transformáciu začala realizovať. Dostala som návod. Funguje! Dnes je moje srce šťastné.😊 Ako myslím, tak cítim a tak aj konám! Som šťastná, milujem a som milovaná, som zdravá, mám poznanie a poznávam, som obdarená hojnosťou na všetkých úrovniach a cítim obrovskú vďačnosť. Dnes už zvládam svoje myšlienky a emócie veľmi dobre. Mám tých divých mustangov skrotených. Občas niektorý nepočúva ale ja už viem AKO ho skrotiť a znovu dostať do ohrady.😊😊😊

AKO?
Rozhodla som sa do môjho dňa vkladať BDELOSŤ a KONCENTRÁCIU.
1.Najskôr som sa musela rozhodnúť, že sa chcem na seba pozrieť pravdivo a byť k sebe ÚPRIMNÁ. Prvým krokom je napísať si na papier čierno-biele zrkadlo. Naľavo na papier som napísala moje negatívne vlastnosti a napravo na ten istý papier moje dobré vlastnosti. Fuuu, to bolo veľmi ťažké!!!😊 Mala som asi 25 rokov a EGO ako hora. Niektoré moje vlastnosti som nevedela zaradiť, pomenovať a ani napísať na papier, dobré šli ľahko... no a zlé? Ako prvá ma napadla myšlienka, že žiadne zlé vlastnosti nemám. To len občas mi niečo ujde... chi chi.😊 Keď som moje vlastnosti nakoniec horko-ťažko dala na papier, pozerala som sa na ten papier ako do zrkadla - na seba! Doteraz si ten pocit pamätám!😊 No, pekný pohľad to určite nebol. Taká som? ÁNO, taká som bola. Ale chcela som byť iná. ROZHODNUTIE bolo jasné. ZMENA! Vybrala som si jednu moju negatívnu vlastnosť a jednu pozitívnu vlastnosť. 
 Ak poznáte vesmírne zákony, tak ich viete použiť pre svoj osobnostný rast. Ide o ZÁKON ENERGIE. Energia sa nedá zničiť ale len pretransformovať na iný druh vibrácie (energie). Aj myšlienka a emócia je druh energie. No, a ja som sa rozhodla transformovať Hnev na Radosť!!! 😊 

2. ďalej som si vybrala nejakú PRAVIDELNOSŤ - niečo, čo urobím KAŽDÝ DEŇ, V ROVNAKOM ČASE, 365 dní v roku. Ak jeden deň vynechám, začínam od začiatku! Tak trošku alibisticky, som si vybrala jednoduché lusknutie prstami nahlas, 7x o 19:00 večer.
3. Napísala som si afirmáciu - "Týmto lusknutím transformujem môj hnev na radosť. Nech sa tak stane."😊

No a veľká HRA mohla začať!!! 
Ono to celé vyzerá veľmi jednoducho ale v jednoduchosti sa ukrýva priam MYSTÉRIUM TRANSFORMÁCIE.😊 Predstavte si, že máte  každý deň o 19:00 sedem krát nahlas lusknúť prstami. Nech ste kdekoľvek, s kýmkoľvek, robíte čokoľvek!!! Viete koľko vnútorných emócií pri tom objavíte a zároveň aj zvládnete?! Predstavte si situáciu, že ste práve na rodinnej oslave a rozprávate so starou mamou. Po prvé, nesmiete zabudnúť, že o 19:00 robíte pravidelnú činnosť, po druhé tesne pred 19:00 sa určite niečo stane, že nemôžete len tak odísť do tichého kútika a po tretie nestačí len luskať ale zároveň aj afirmovať! Teda nerozprávate a vyzeráte akoby vám práve preskočilo! A to nehovorím o vašich emóciách, ktoré popri tom musíte zvládnuť ... čo si teraz o mne asi myslia, vyzerám ako blázon, to bude blbé keď uprostred dôležitého rozhovoru odídem a podobne...😊 


Áaale práve ťažké situácie sa najviac počítajú!!! Práve vtedy sa najviac prekonáte a zažijete mystérium transformácie. Práve vtedy o 19:00 je vaše myslenie-cítenie-konanie v rovnováhe, lebo robíte PRAVIDELNOSŤ, pre ktorú sa rozhodlo vaše vyššie JA, práve vtedy dávate BDELOSŤ a SVETLO do hypnotického rytmu nevedomého života. Dávate tam svoj RYTMUS. Práve v tej chvíli ste TVORCA, ste tým, pre čo ste sa rozhodli byť. Najskôr sa učíte ovládnuť pár sekúnd svojho života a postupne celý život. Pravidelnosť je VÁŠ RYTMUS! 
Je to ten istý princíp ako keď chodíte pravidelne do posilňovne. Nestačí si raz zacvičiť a mať svaly, až pravidelnosťou vám svaly narastú. Mentálnou pravidelnosťou si cvičíte ovládanie myšlienok. Môj hnev som oveľa ľahšie zvládala, lebo mi rástol "mentálny sval", ktorým so ho dokázala skrotiť. Teraz ho zvládam perfektne, s Radosťou. Transformovala som hnev na Radosť.😊

Pravidelnosťou môže byť niečo:
1.bezvýznamné (žmurknutie, lusknutie prstami, zaspievanie pár tónov, čokoľvek)
2. niečo čo robíte neradi (urobíte 20 brušákov, oblejete sa vedrom studenej vody, prečítate jeden verš básne, stranu knihy ...) 
3. niečo, čo robíte radi, robiť nebudete (piť kávu, jesť mäso, nefajčiť, nepiť alkohol, nejesť sladké...)

Pravidelnosti sú súčasťou môjho života stále. Už skoro 20 rokov! Teraz každý deň meditujem a cvičím jogu. Aj keď sa mi nechce, lebo práve vtedy mi to dáva najviac sily. A stále Transformujem X na Y. Ono sa to nezdá, ale stále je čo transformovať. Vyzlečiem jednu vrstvu a objaví sa ďalšia. Je to niekoľkoživotné dielo!!! Je to HRA.😊 

Aj môj milovaný muž je v tom so mnou už nejaký ten rôčik. Je to parťák na všetko.😊 Má veľmi silnú vôľu. A keď rozprávame zážitky ako nám práve vtedy niekto z lásky napečie náš obľúbený koláč (keď rok nejeme sladké), alebo nás pozve na grilovačku (keď rok nejeme mäso... teda ja mäso už nejem vôbec, ale to je iná téma...), tak sa nasmejeme. 😊😊😊 

Neberte sa príliž vážne.😊 Berte to ako HRU. HRU o váš život. Aj keď vás vyhodia z domčeka, vždy dostanete šancu sa tam vrátiť. Robte to s radosťou a vďačnosťou. Hrajte sa. Spoznávajte pravidlá hry (Vesmírne zákony) a vyhrávajte!

S Láskou 
Andrea💗

Každú stredu som tu pre vás s novým poznaním.


Moje blogy si môžete prečítať aj na mojej stránke www.AndreaJurkovicova.com